Olvasók

2015. január 27., kedd

Apróságok aranyköpései

Sziasztok!

A mai napon egy nagyon nehéz vizsgával néztem szembe, de azért mára is hoztam nektek valamit. :) Második legnagyobb gyerekként rengeteg kicsi vesz körül. Egy egy családi rendezvényen pedig rengeteg aranyköpést lehet összeszedni. Ebből hoztam nektek mára egy kis ízelítőt.

1. Anya pocijában van egy pici baba, de azt nem tudom, hogyan nyelhette le.

2.Az életbiztosítás egy olyan pénz, amit az kap, aki túléli a halálos balesetet.

3.A Nagyi azért kövér, mert tele van szeretettel.

4. Nem tudom hány éves vagyok, hiszen az mindig változik.

5. Az állatkert egy szupi hely. Olyan állatokat lehet látni, ami igazából nem is létezik.

6. A félsziget egy olyan sziget, amit nem fejeztek be teljesen.

7.A svájci teheneket elsősorban csoki készítésre használják.

8.Az orvosok azt mondják a halálos betegségek a legrosszabbak.

9. Amikor a kistesóm született akumlátorba kellett főzni.

+1. Nagyon megijedtem, amikor anya megbetegedett. Azt hittem apu fog ránk főzni.

Szerintem az utolsó a legcukibb. Biztosan ti is ismertek ezer ilyen aranyköpést. Nektek melyek a kedvenceitek?

Szép hetet nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése