Olvasók

2014. november 18., kedd

Menni vagy maradni?

Sziasztok!

Megoldásra lenne szükségem.
Voltatok már olyan helyzetben, hogy nagyon tetszett egy srác/ lány és össze is jártatok, filmeztetek, forrócsokizni mentetek, de mégsem történt semmi?(A nem történt semmi alatt azt értem, hogy hetek óta folyik a dolog és még most sem történt semmi.Se csók, se semmi intimebb, még csak a járásig se jutottatok el.)
Úgy érzem, ha még nem történt ilyen veletek, akkor is tökéletesen át tudjátok élni a helyzetet. Mit tennétek? Hagynátok a dolgot vagy harcolnátok még a lányért/pasiért? Meddig éri meg várni és hol van az a határ, ahol már nem érdemes várni?
A véleményetekre vagyok kíváncsi, mint máskor is :)
Köszönöm előre is :)
Szép estét :)

5 megjegyzés:

  1. nekem is volt anno egy ilyen helyzetem és én vártam kicsit betegesen hangzik de kb 7 évet.De nem történt semmi extra néha össze jártunk beszélgettünk de ma már úgy mond le mondtam róla de ha fel csillan a remény lehet nem mondanék neki nemet :D hát nem tudom úgy mond kicsit ön kínzás is de ha van remény ne add fel :)

    VálaszTörlés
  2. megéri várni, lehet hogy 1 hét lesz, vagy 1 hónap, de minden esetre kell egy "B" terv is. Mindig ezt teszem és mikor az ember már lemondana akkor történik a csoda. :D

    VálaszTörlés