Olvasók

2014. november 16., vasárnap

Filmek

Sziasztok!
Biztos mindannyian szerettek filmezni. Tuti nektek is van egy kedvenc, amit síros nevetős estéken is szivesen megnéztek.
Ami engem illet mindig is imádtam a fekete- fehér filmeket. A témájuk általában a szerelem vagy vmi nagyon hétköznapi. Megnyugtat, alig egy órásak és élvezni is lehet. Persze nem vetem el a modern filmeket sőt a meséket sem.  Imádom a Tom és Jerry-t. Ilyenkor újra gyerek lehetek, mintha ezt máskor nem bizonyítanám :).
Egy forró kakaó, egy kis süti vagy kóla popcornnal és máris kész a tökéletes csajos pasis vagy épp szerelmes randevús este.
Ti milyen filmeket kedveltek és mivel dobtok fel egy egy laza estét?

6 megjegyzés:

  1. Jim Carrey filmek, vagy 70-es, 80-as évek alkotásai, kakaó helyett pedig borozás :D

    VálaszTörlés
  2. Társaság függő a film típusa, barátnővel romantikus vagy esetleg horror(ha csak zaj kell) a legjobb haverral meg 1 zúzós akciófilm, nagyobb társasággal a legnyerőbb 1 vígjáték szerintem. Fogyasztásra pedig valami ami hangosan ropog és lehet csörögni vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a recsegéstől a frászt kapom el xdxd de emberfüggő

      Törlés
  3. Monthy Pyton az mindig jöhet de egyébként én is aszerint választok fimet,hogy kivel nézem.:)Nasinak pedig minden jöhet ami van :D

    VálaszTörlés