Olvasók

2014. november 22., szombat

Közeleg a tél :D

Sziaaasztok!

Közeleg a tél, a hó, a karácsony és, ami a legjobb a meglepetések ideje. Mindenki imád ajándékot kapni, de az mindig nagy fejtörést okoz mit is vegyünk szeretteinknek. A legtöbb helyről, azt hallani ne a boltokban vásároljunk inkább készítsünk valamit, ami szívből jön.
Én is ennek a híve vagyok. Imádok ajándékokat készíteni és mindig kihívást jelent ezek kitalálása és megalkotása. Szeretem a kézműves dolgokat és szerintem mindenki jobban örül egy saját kézzel összerakott ajándéknak,Ma délután például saját magam leptem meg néhány cuki hóemberrel, amelyeket zokniból készítettem el. (Ha valakit érdekel  a technika alul a megjegyzéseknél írjon)
Rengeteg jó dolog van még a télben. A forró kakaó, a meleg almás kalács  és a finomabbnál finomabb karácsonyi ételek. De erről talán még korai beszélni. Szeretek egy egy téli estén nagy takaróba elbújva olvasni vagy megnézni egy filmet.
Ti mit készítettek családotoknak karácsonyra? Vagy talán vásároltok? És egy téli estén milyen terveket eszeltek ki?

Legyen szép estétek!

10 megjegyzés:

  1. Terv téli estékre? Minél messzebb lenni a hótól és hidegtől,minél több pulóverben és kakaót inni :D

    VálaszTörlés
  2. Ó nem is igaz a hógolyózás tök nagy buli :D a hóemberépítésről nem is beszélve :P

    VálaszTörlés
  3. Téli estéken én a nyárra vagy tavaszra gondolok hogy mikor jön már el :D inkább tavasz párti vagyok télen hideg van tiszta vizes lesz a ruhád le fagy a kezed stb... szal én nem igazán szeretem a telet :)

    VálaszTörlés
  4. A tél az egy tök tuti évszak ne már gyerekek ...hát senki nem szereti a havat? :(

    VálaszTörlés
  5. hát kis koromban még élveztem de ma már inkább ki hagyom :D

    VálaszTörlés
  6. elveszett belőled a gyerek.. na csak fussak veled össze télen igérem megfürdetlek kicsit :D

    VálaszTörlés
  7. Én szeretem a telet, meg a vele járó sok "hókamóka - kacagást", az esti karácsonyi filmeket, a forró csokit, a karácsonyi vásárokat, de a hideget annyira nem. :)

    VálaszTörlés
  8. Na te avgy az én emberem...és a legjobb télen is lehet vásárolni :D

    VálaszTörlés