Olvasók

2014. november 17., hétfő

Ki korán kell, aranyat lel!

Szép jó reggelt emberek!
Gondolom mindannyian utáltok korán kelni. Amikor reggel 5-kor 6-kor megszólal a telefon, óra és legszívesebben az egész világot a pokolba kívánnád, kinyitod a szemed és rögtön az az érzésed, hogy a mai nap se lesz más.
Na én ma reggel pont így ébredtem. A telefont legszívesebben a falnak vágtam volna és gondolni sem akartam arra, hogy ma még egy zh-m eredményére is fény derül. De fel kellett kelni s indulni kellett. Még mindig jobb azzal a gondolattal ébredni, hogy talán életed legjobb napja lehet.Nehéz, de szerintem megéri.
Mindenkinek más segít a reggeli ébredezésben. Valakinek a kávé a nyerő más inkább a müzlis tál mélyére néz. Én a  második csoportba tartozom. A reggeli zenehallgatás is sokat segíthet, mivel a pörgős zenék feldobhatják a reggeledet. Én imádom a "morning-show"-kat és szívesen tv-zek is reggel, ha tehetem.
Tehát vegyünk egy nagy lendületet és nézzünk szembe talán életünk legjobb napjával. Kávékat és müzlis tálakat elől, bekapcsolni a  rádiót, tv-t és ezek után  induljunk a DKV felé és reménykedjünk, hogy ma sem késünk el a pontos késések miatt.
Nektek milyen reggeletek volt?
Szép napot nektek és tessék mosolyogni :D

4 megjegyzés:

  1. Én ma nagyon örültem a szobatársam ötpercenként megszólaló ébresztőjének, ugyanis biztos elaludtam volna. Na meg ez volt az első alkalom, hogy végig hallottam :3

    VálaszTörlés
  2. Fantörpikus reggelem volt,de én kávés-müzlis típus vagyok az baj? :DJa és okosan kell felvenni az órákat és akkor nem kell korán kelni :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dániel neked hânyszor van hetente 8tól órád ????

      Törlés