Olvasók

2014. november 27., csütörtök

Merci, hogy vagy nekem :D

Halihó!

Egy kedves olvasóm kérésére ma a pasikról fogunk beszélgetni. Általános téma mégis mindenkit furkál kicsit. Meddig kell eltűrnünk egy pasit, miért szeretjük vagy utáljuk őket és mi az amiért mégis mellettük maradunk?
Mindenki maga választja a párját, mégis kerülünk olyan helyzetekbe, amikor elgondolkodunk biztos jó döntés volt e épp egy nálad idősebbe vagy épp egy katonasrácba beleszeretni. Akárhogy is gondolkodsz rajta valamiért mégis őt választottad. Sokan mondják, hogy semmi sem tart örökké és, hogy fiatalok vagyunk és éljük ki magunkat. De mi történik, ha pont egy olyan személyt hagyunk elmenni, aki a nagy Ő is lehetne? Mikor kell azt mondanunk, hogy vége egy kapcsolatnak és mikor éri még meg húzni a dolgokat?
A másik ilyen nagy bökkenő egy párkapcsolatban az, hogy mikor is mondjuk ki azt a bizonyos SZ betűs szót. Valaki úgy gondolja kellően ki kell várni, azt az időpontot, amikor szívből jön és nem az első perctől szajkózni. Én is ennek a híve vagyok. Valaki viszont igényli...ez is emberfüggő.
Ti, hogy gondoljátok?
Mit tennétek, tesztek , ha a párotok külföldre utazna ti pedig itt maradnátok egyedül? Tudnátok várni? Milyen a ti párkapcsolatotok és meddig keresnétek az igazit? Milyen az igazán tökéletes pasi?
A sok sok kérdésre választ is várok! Remélem sok lesz! Hajrá blogolók véleményt kérek!
Ja és ha már a szerelemnél járunk mit gondoltok a következő rövid kis sorokról?

Annyi dolog van, amit szerettem volna régen egy párkapcsolatban elérni 
te vagy az, aki szó nélkül ezek nagy részét eléri

imádom az életemet veled élni
s hogy legyen ez az élet hosszú veled, ezt próbálom elérni

míg hallgattam a verset, picit megkönnyeztem
jól esett, ezért neked közben jegyzeteltem:

Tényleg érdekel mi volt oviban jeled, és hogy melletted "én vagyok az embered"

te vagy a FELÜLMÚLHATATLAN és EGYETLEN NŐm
Kiért élek-halok, ezen a nap körül keringőn

Kellesz nekem, mint elmúló ősznek a falevél, és ha fetrengeni akarok benne, a társam CSAK TE LEGYÉL!

hála neked már nem vagyok csóró, s miattad büszkeségem egy BTK-s póló

És igen, olyan vagy nekem, mint Superman-nek a kriptonit
Elgyengítesz, meglágyítasz és basszus SZERETLEK A MINDENIT!!!



Jó éjt hát Édesem
"Merci, hogy vagy nekem!"

Nos? vélemény?

2 megjegyzés:

  1. vannak akik nem tudnak hozzászólni vagy nem akarják, hogy a nevüket lássátok az övékét én posztolom:
    Először is nem hiszem,hogy létezik tökéletes pasi hiszen tökéletes nő sincs.
    Mindenkiben vannak kisebb-nagyobb hibák amelyet egy párkapcsolatban próbálunk elfogadni és úgy szeretni a másikat ahogy van. Nem mindig azt keresni benne mit és hogyan kellene megváltoztatni rajta. Életben volt egy olyan kapcsolatom amely igazán meghatározó volt ű.Igen ám ,de az én akkori kedves párom képtelen volt még saját magát is elfogadni
    úgy ahogy van ,nem hogy engem valami soha nem tetszett neki. Vagy az,hogy éppen mit eszek vagy éppen mit veszek fel . Az már egy másik dolog ,hogy abba is bele akart szólni kivel barátkozhatom és állhatok szóba. A féltékenykedésről nem is beszélve. Másik téma az mindig az volt ,ha kimennénk külföldre . HA én szeretem és vele képzeltem és képzelem el a jövőmet akkor az nem kérdés ,hogy akár milyen messze legyen én várok rá. Nem tudom,hogy más is így látja-e a dolgokat ,de egy kapcsolat nem működhet úgy,ha nem tudunk megbízni a másikban .
    NA és itt jön szóba az mi is az illető foglalkozása jönnek a sztereotípiák rendőr, katona ,orvos vagy akár kőműves . 8 hónapja ,hogy egyedülálló vagyok azóta lassan 10 katona talált meg nem tudom ez minek köszönhető ,de egy kicsit fura akadt köztük normális ,de volt olyan akinek azt mondtam 1 hónapig nincs szex 2 nap múlva hírét se hallottam ,de előtte hetekig beszélgetünk érdekesek az emberek . Erre mondják a katona oda megy ahol kap ! Szerintem jobb őket elkerülni .
    És az a bizonyos SZ betűs szó , véleményem szerint akkor érdemes kimondani ,ha tényleg úgy is gondolom,mert később csak rosszabb ha még se úgy alakulnak a dolgok ahogy miatt elképzeltük.

    VálaszTörlés
  2. Ez a kis versike nagyon aranyos. ;)
    Szerintem nincs olyan, hogy elengedjük a "nagy Őt", mert akit nekünk szánt a sors azzal úgyis együtt maradunk, és vele nem lesz olyan probléma amit ne tudnánk megoldani, és szerintem nem számítana a távolság is. Hosszabb időre úgysem tudjuk egymást nélkülözni, és pl. külföldre utazni.

    VálaszTörlés