Olvasók

2014. december 2., kedd

Ismeretlenek :O

Sziasztok!

A mai nap folyamán többször is abba a "problémába" ütköztem, hogy ismeretlenekkel találtam szembe magam. Ez így fura lehet hisz az utcán ezer ismeretlen arccal futunk össze napi szinten. Ma mégis sokaltam kissé.
Ma bejelölt egy srác, akiről azt sem tudtam, hogy létezik. Állítólag a gólyabálban találkoztunk  és még dumáltunk is. Na én erre kompletten nem emlékszem, de mindenképp kutatást kíván az ügy.
A villamoson pedig -mivel a középső ajtónál szálltam fel és csak hátul volt hely- hátrafelé indultam miközben egy kissé sem szimpatikus vézna srác szólt rám, hogy ő arrébb ül,  üljek csak le. Mondanám, hogy nem tudtam neki nemet mondani, de hazudnék. A hideg rázott tőle.
Az idegenek mellett rengeteget bújtam ma egy 26 oldalból álló kemény töri "jegyzetet" mivel holnap vizsgázok. A legkisebb porcikám sem kívánja, főleg, hogy töri. Szurkoljatok nekem!

Nektek milyen napotok volt és, hogy álltok az idegenekkel?

(idegennek számít a szomszédban lakó idegen pasi/lány is, ha nevét tudod az nem elég :D)

4 megjegyzés: