Olvasók

2014. december 11., csütörtök

Egyetemi hullámvölgyek

Sziasztok!

Ha ismerősek számodra a "megfogokbukni" és "pénzkidobás" valamint "nemmaradtpénzem" szókapcsolatok tuti, hogy egyetemista vagy.
Minden nap megküzdesz a kérdéssel, hogy bemenj e órára és nagy kérdés az is, mit is egyél ma. S mivel kreatív vagy nem mész be órára, hanem főzöl valamit, de a főzésből is kajarendelés lesz. Szó szerint nem csinálsz semmit egész nap, mégis el tudsz fáradni.
Úgy indultam az egyetem felé, hogy én szorgalmas leszek és minden tuti lesz. Ez a  legnagyobb baromság amire ember gondolhat. Első pár napban lelkes vagy, mindent megcsinálsz, amit kérnek, de ez is hamar elmúlik. Jönnek a vizsgák, rájösz, hogy nem tudsz semmit majd könnyek között nyeled le hajnali 4 kor a következő kávéd, mert azt hiszed az segít. Elárulom: Nem fog!
A vizsgán remegni fogsz s ha van egy kis mázlid, talán sikerül.
Persze van ennek jó oldala is, hisz a vizsgára készülés helyett, valamit csinálnod kellett. Bulizás a haverokkal, mozi, vagy bármelyik más hobby.
Egyetemisták figyelem! Tanulási tippek, élmények, minden jöhet...Blogoljunk ma erről közösen.

Csók :* !

7 megjegyzés:

  1. én speciál nagyon szeretem a vizsga időszakot ált mindig késön kelek fel kivéve ha reggel van a vizsga és lazithatok egésznap tanulgatok filmet nézek játszok szal meg van a szépsége ennek az időszaknak is :) rá parázi meg sztem hülyeség ha tudod akkor nincs gond ha meg nem akkor a kövi vizsgára majd jobban rá készűlsz :D szal nem vészes sztem ez az idöszak :D

    VálaszTörlés
  2. Hát Peti tök jó hogy te ilyen pozítiv vagy...adhatnál egy keveset :D

    VálaszTörlés
  3. majd februárban beszélünk róla hogy milyen is volt neked az első vizsga időszak :D

    VálaszTörlés
  4. Hát én minden vizsgaidőszak végén megfogadtam ,hogy következő félévben minden órára bejárok na ez kb az első hétig tartott a hatalmas lendület és utána csak a kötelezőkre mentem be és csókolom :D

    VálaszTörlés
  5. Ohh nem kell ettől úgy tartani bár nem Egyetemre hanem Főiskolára járok de ugyan az jellemzi mindkettőt a Zh-k és a Vizsgák...ha este nem tudod 11 ig megtanulni akkor kár erőltetni a tanulást mert akkor még azt is elfelejted amit előzőleg megtanultál. Inkább aludj egy hosszút és reggel olvasd el még egyszer a fontosabb pontokat és menni fog.

    VálaszTörlés