Olvasók

2014. december 10., szerda

A könyv kísérlet arra, hogy a nyelvbe száműzze a múltat - a rohanó idő ellenében.

Halihó!

Így este felé arra gondoltam megleplek még titeket egy két gondolattal. A mai esti választás a könyvek. Beszéltünk már filmekről, moziról, télapóról, sütiről...ez még valahogy kimaradt.
Egy hideg téli estén vagy egy esős délutánon nincs is jobb, mint kedvenc csészédből a kedvenc teádat iszogatva egy igazi klasszikust vagy hogy ne törjem meg a sort a kedvenc könyvedet olvashatod. Azért említettem a klasszikusokat, mert az én kedvencem ezek közé tartozik. Én ugyanis Tolsztoj Anna Karenin-ájára szavazok. Szerintem ennél fantasztikusabb regény nincs is. Romantika, fájdalom és minden, ami egy középsulis lány szívét elnyerheti. Igen, középsuliban olvastam először majd újra és újra. Érettségin alig vártam,hogy a kezembe kerüljön. Hát nem került, de kedvenc maradt.
Nektek is biztosan van egy kedvencetek, amit azon a bizonyos borongós estéken a kezetekbe tudtok kapni! Meséltek róla?

Ja és én a gyümölcs- vagy mentateára szavazok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése